Griftlands
Griftlands rogue benzeri bir deste yaratma oyunudur. Bu oyunda harap olmuş bir bilim kurgu dünyasında savaşıp yönünü bulmaya çalışacaksın. Alacağın her karar önemli, tıpkı yapacağın işler, edineceğin arkadaşlar ve toplayacağın kartlar gibi. Bilirsin, ölüm aniden gelir ama unutma ki her oyun seni bambaşka durumların içine sokup yepyeni stratejiler keşfetmeni sağlayacak. Sal, Rook veya Smith olarak oyna. Üç benzersiz karakter oyununda özel desteler, yetenekler ve haritalar keşfedeceksin. Sal kazanç ve intikam peşinde koşacağın bir macera serüveni. Rook kendi gündemi olan yaşlıca bir ajanın hikayesi. Smith ise dünyayı kurtarabilme gücüne sahip bir aylak. Oynayabileceğin her karakterin hikayesi bu benzersiz ortamda birbirinden farklı gruplarla ve birbirinden farklı yerlerde keşfedilmeyi bekliyor. Özellikler: Zorlu Bölüm Sonu Canavarlarıyla Savaşın: Dövüş hareketlerinizi eşsiz mekanik unsurları ve saldırıları bulunan güçlü düşmanlara karşı test edin. Bir Takım Kurun - veya Satın Alın! Hedeflerinize ulaşmak için paralı askerler kiralayın, evcil hayvanlar bulun veya arkadaşlarınızdan yararlanın. Yüzlerce Karta Hükmedin Her karakter için eşsiz engel aşma ve dövüş hareketleri arasından seçim yapabilirsiniz. Yenilen düşmanlardan veya ödül olarak güçlü eşya kartlarını alın. Doğru Kararlar Verin Düşmanları öldürürseniz arkadaşlarının gazabına uğrayabilir, canlarını bağışlarsanız arkanızda tehlikeli birini bırakmış olursunuz. Akıllı tercihler yapın, herkes yaptığınız her şeyi hatırlıyor! Yıkık Dökük bir Bilim Kurgu Dünyasını Keşfedin Havaria dünyası acımasız bir yer ve burada yaşayanlar daha da acımasız. Sizi öldürmek isteyen insanlarla dolu elle resimlendirilmiş, yemyeşil ortamları keşfedin Sonuna Kadar Entrika Çevirin Her karakterin bir tarafa bağlılığı ve sizin hakkınızda bir görüşü var. Rakipler arasında entrika çevirin ve en güçlü sosyal ilişkileri kurmaya çalışın. Fakat dikkatli olun -- yanlış kişiye kazık atarsanız başınız belaya girebilir! Kurnazlık ya da Kaba Kuvvet Engelleri aşmak için ya yumruklarınızı ya da zekanızı kullanın. Hayatta kalmak istiyorsanız kartlarınızı doğru seçip doğru oynamalısınız. Aynı anda iki farklı deste oluşturun ve her birinin artılarını ve eksilerini dengeleyin. Çeşitli Griftlands hikayelerindeki her girişiminizden bir şeyler öğrenin. Her oynadığınızda farklı düşman, macera ve olay kombinasyonlarıyla karşılaşın. Kaderinizi yaptığınız seçimler ve şansınız belirleyecek.