Gloomy Eyes - Deluxe Edition
Gloomy Eyes dünyasına adım at ve bu huzurlu korku masalını, oyunun tamamı ve ürkütücü 40 parçalık oyun müzikleriyle birlikte keşfet. Gloomy Eyes: Yasak bir bağ kuran ve güneşi bulmak için birlikte yolculuk eden iki alakasız ruh hakkında keyifli bir tek kişilik eşli korku oyunu. Esrarengiz ama büyüleyici karanlık bölümleri keşfet, iki benzersiz karakter arasında geçiş yap ve zihin açıcı bulmacaları çöz. Gloomy Eyes - Oyun Müzikleri: Karanlık ruhlara karanlık melodiler! Cadılar Bayramı'ndan ilham alan 40 parçalık ürkütücü melodiler ve klasik korku animasyonlarının büyüsüne dal. Ürkütücü vals müziklerinden gerilimi yüksek sinematik temalara kadar Gloomy Eyes - Oyun Müzikleri, oyunun karanlık ve masalsı atmosferini yansıtıyor. İster ay ışığının aydınlattığı mezarlıklarda dolaşırken, ister kaçınılmaz bir sonla yüzleşirken olsun atmosferi yakalamak için ideal.