Gloomy Eyes - Soundtrack
Karanlık ruhlara karanlık melodiler! Cadılar Bayramı'ndan ilham alan 40 parçalık ürkütücü melodiler ve klasik korku animasyonlarının büyüsüne dal. Ürkütücü vals müziklerinden gerilimi yüksek sinematik temalara kadar Gloomy Eyes - Oyun Müzikleri, oyunun karanlık ve masalsı atmosferini yansıtıyor. İster ay ışığının aydınlattığı mezarlıklarda dolaşırken, ister kaçınılmaz bir sonla yüzleşirken olsun atmosferi yakalamak için ideal.