CLeM
CLeM, karanlık bir olay örgüsüne sahip, hikâye odaklı bir macera-bulmaca oyunudur. Bulmacaların keşifle iç içe geçtiği, simyanın merkezde olduğu bir dünyaya uyanın. Bir ses sizi uyandırıyor. Size bir amaç veriyor. Size yol göstermesi için gizemli yazılarla dolu bir not defteri ve keşfedilmeyi bekleyen bir evle baş başasınız. GIZEMLERLE DOLU KARANLIK BIR MACERAYI KEŞFEDIN Soğuk, loş bir odada uyanıyorsunuz. Hisleriniz garip bir şekilde tanıdık gelen çevreye yavaş yavaş uyum sağlıyor. İçinizde, bir şeylerin yolunda gitmediğini hatırlatan garip bir his var. Kendinize geldiğinizde, yerdeki tuhaf bir nesne dikkatinizi çekiyor. "CLeM" etiketli bir not defteri önünüzde duruyor. Garip sembollerin eşlik ettiği karmaşık böcek çizimleriyle dolu sayfaları karıştırdığınızda, şifreli bir mesaj içeren bir not buluyorsunuz: "Bana GÜZELLİK getir." Bütün bunları anlamaya çalışırken, bir ses dikkatinizi dağıtıyor. BULMACALARI ÇÖZÜN VE ÇIKIŞ YOLUNUZU BULUN Bulmacalar keşifle iç içe geçerek "puzzlevania" adını verdiğimiz benzersiz bir hikâye deneyimi sunuyor. Aydınlatılması gereken karanlık bir hikâye ve üstesinden gelinmesi gereken sayısız mücadele sizi bekliyor. EFSUNLU OYUNCAKLAR ÜRETIN VE SIRLARI AÇIĞA ÇIKARIN Bildiğiniz yerlerde yeni şeyler keşfettikçe sırları açığa çıkarmak, erişilemeyen yerlere erişmek ve geçmişteki eşyaları geri almak için büyülü oyuncaklar üretin. TATLI AMA BIR O KADAR DA KARANLIK BIR DÜNYAYI KEŞFEDIN Sadece belirsiz bir sesin ve içi simya ve tüyler ürpertici börtü böceklerle ilgili notlar ve çizimlerle dolu bir defterin eşliğinde ıssız görünen bir evi araştırın. KADERINIZE KUCAK AÇIN Bu karanlık manipülasyon, kibir, bağışlama, arınma hikâyesinde kaderinizi seçin.