Ghost Master: Resurrection
Doğaüstü Güçler Emrinde Her birinin kendine has yetenekleri olan hayaletler, gulyabaniler, gremlinler ve daha nicesini çağır, yönet. Bu tüyler ürpertici yancıların her zamankinden daha korkunç (ve bir o kadar da eğlenceli)! Gravenville'de Yaşayanların Canına Oku Tekinsiz tımarhaneler, askerî üsler, birbirine girmiş öğrenci evleri ve sıkı korunan polis karakolları... Baştan aşağı yenilenmiş tam 11 mekânda, Gravenville'in hiçbir şeyden haberi olmayan sakinlerine dünyayı dar et. Taktik ve Doğaüstü Güçler Bir Arada Taktik zekânı, macera ruhunu ve kaynak yönetimini, detaylarla dolu bu paranormal dünyada kesintisiz bir oynanışta birleştir. Gizemleri Çöz, Dehşet Saç Bastığın her mekân, çözmen gereken ayrı bir bulmaca. Sırları ortaya çıkarmak, fanileri parmağında oynatmak ve görevleri tamamlamak için hayalet taktiklerini ve güçlerini konuştur. Korkuyu Baştan Yaşa Bu baştan yaratılmış doğaüstü oyun alanı, korku sanatındaki ustalığını göstermen için Ghost Master: Resurrection’da seni bekliyor. Ölüler uyandı... ve hepsi senin emrinde!