Ghostly Defence
Ghostly Defence Ghost Master Resurrection'ın yeni bir seviyesi olan Ocean Avenue'ye hoş geldiniz. Bu mütevazı kırsal konutunda yaşayan faniler, kaygılanacak pek bir şeyi olmayan sakin bir ailedir, yahut kendileri öyle zannetmekteler! Ghost Master Resurrection için yeni bir mod yolda: Savunma. O adi Ghostbreaker'lar, kapsamlı bir saldırı başlatmış bulunmaktadırlar. Onların kurdukları tuzaklardan sıyrılın, adapte olun ve Ghostbreaker'ları defedin!