Between Worlds
Her mekanın yaratılış maksadı, bir varış noktası olması değildir. The Train Station gelişlerin, gidişlerin ve anlık karşılaşmaların mekanıdır. Faniler, adeta izleniyorlarmışçasına, kendilerini asla güvende hissedemezler. Platformlar karanlıkta kaybolmaktadır. Tüneller, geçmişten ve günümüzden yankılanan seslerle yankılanır. Panik, Phantom Train Conductor'ın lokomotifini işletmesinden daha seri yayılır. Kitlelerin, açık alanların ve durmak bilmeyen hareketliliğin temeline inşa olunan yeni The Train Station seviyesiyle tanışın. Hiçbir yer asla güvenli değil. Size yeni bir oyun modumuzu takdim ederiz: Second Side of the Coin. İlk defa hayalet avlayan, tuzaklar kuran, kontrolün kısa vadeli ve hassas olduğu, kaynakların sınırlı olduğu ve her hatanın bir bedelinin olduğu diğer tarafta korkuyu deneyimleyen bir Ghost-breaker rolünü edinin.