Ashes & Abyss
Ashes & Abyss Kasabanın hudutlarında küçük bir benzin istasyonu mevcut. Faniler, sokak karşısındaki kamp alanında ateşinin etrafında toplanmakta. Bu yolculuğu yeni bir seviyeye, Benzin İstasyonu'na taşıyın ve fanilere asla unutamayacakları bir gece yaşatın. Kasabanın diğer ucunda, dalgalar altında bir başka dehşet beklemede. İki yeni karakter daha kadronuza katıldı. Pyro ve Bathys'i zincirlerinden azat edin!