Solid Ice and Terror
Dışarının çetin soğuğundan firar edin. Buz üzerinde, evvelki senelerin galibiyetlerini ve şampiyonaları kutlayan çığlıklar yankılanmaktadır. Yıllarca terk olunmuş bir devasa bir endüstriyel hokey sahamız mevcut. Boş tribünlerin ve çiziklerin olduğu katı buz üzerinde ışıklar parlamaktadır. Faniler, en azılı düşmanlarının yalnızca kutup girdabı olduğu kanısıyla içeri girerler, lakin dışarısı bu gece çok daha beter bir şeyin izi sürülecek. Sevimli görünümlü şeyler dahi, bir o kadar dehşet verici. Yüksek mevkililer bile, yaşananları öbür taraftan izler. Kanada'da hokey hayattır, ahirette bile. Bu kış akşamının akabinde, soğuktan daha beter bir şey gizlice pisti turlamakta. Doğal ve doğaüstü olgular aniden değişebilir. Kimileri onlarca yıl ağlayacak. Kimileriyse ebediyen lanetlenecek. Sizlere Kanada'nın bir kısmında endüstriyel bir Kanada hokeyi sahasında geçecek yeni bir seviyeyi takdim ediyoruz. Neresi olduğunu tahmin etmek için 514 şansınız var. Tüm düdükler karanlığı aşmakta ve her karar nihai bir karar gibi gelmektedir. Doğaüstü yüksek mevkililerden Jacques Rougeau'ya pür dikkat. "Adalet, adil değildir. Kazığa uğramanız beni ilgilendirmez..."