Gas Station Simulator Hiçliğin ortasında terk edilmiş bir benzin istasyonu satın alın ve eski ihtişamına kavuşturun. Enkaz ve kırık mobilyalardan kurtulun, duvarları düzeltin, boyayın ve beğeninize göre dekore edin. Tüm paranızı hemen dış görünüşe harcamayın, sonuçta bir benzin istasyonu satın aldınız. Tamir edilemeyenleri satın alın para kazanmak için hizmet etmeye başlayın. Tidal Wave DLC Tropik bir cennete hoş geldin! Bunu beklemiyordun, değil mi? 66 numaralı yoldan bir süre ayrıl ve ücra bir tropik adada yeni insanlara hizmet sun. Sonuçta onların da arabalarına yakıt alması gerek. Ve botlarına... Ve jet skilerine... Tidal Wave DLC'si ile kendi kurallarıyla yönetilen, yeni oyun mekanikleri, göz alıcı mekânlar ve adanın tanrısının gönlünü hoş tutmak için çeşitli yollar sunan ücra bir cennette yeni bir yakıt istasyonu kuracaksın.