Garden Simulator
Bahçecilik aşkı bir kere ekildi mi asla solmayan bir tohumdur. Taptaze sebzeler, sağlıklı meyveler ve birbirinden güzel çiçekler... Artık kendi bahçenle ilgilenip mahsullerini toplayabileceksin. Evin içinde sıkılıp kalmaya son! Doğanın tadını doyasıya çıkar. Sanal bahçeni ekip biçebilir, bitkiler yetiştirebilir ve sonra da toplayıp satabilirsin. Garden Simulator ile kendine ait bahçeni dekore edebilir, bitkiler yetiştirebilir ve satabilirsin. Mahsulün ne kadar fazla olursa o kadar fazla satabilir ve kazandığın parayı cennet gibi olan bahçeni güzelleştirmek için harcayabilirsin. Açabileceğin pek çok özellik ve ek içeriklerle bahçecilik yeteneklerin artacak! Çim biçme makinesi, sulama kabı ve fideler seni bekliyor. Doğayla huzur dolu zamanlar geçirmeye hazırlan. Ve şunu unutma: Bahçeler, gölgede oturup "ne kadar da güzelmiş" diyerek ekilmez.