Gangs of Sherwood – Lionheart Edition Pre-order
Gangs of Sherwood - Lionheart Edition'ı ön sipariş vererek Prestige Skin Set'i ücretsiz olarak al. Altın kıyafetlerini kuşan, Şerif'in yandaşlarını haklarken tarzını koru ve oyuna çıkışından 72 saat önceden erişebilme hakkı kazan. Seçkin Lionheart Edition ile Gangs of Sherwood'ta maceranın doruklarını yaşa. Sürüm içerikleri: - Lionheart Skin Set: İstilacı İngiltere'ye karşı savaşırken Lionheart Kral Richard'ın renklerini gururla taşı. Bu sette oyunun karakterleri için 4 özel kıyafet, zırh ve silah tasarımları seni bekliyor. - Alan-a-Dale Alternative Skin: Grubun ozanı ve kuklacısı olmanın yanı sıra kıyafetleri de bir taneyle sınırlı değil. Maceralarında ve sığınağında her karşılaştığınızda bir öncekinden daha da iyi görünecek. - Digital Artbook: Yeniden tasarlanan oyuna özel çizimler ve detaylarla dolu bu kitapçığın sayfalarını karıştırıp Gangs of Sherwood'un fantastik bilim kurgu dünyasına adım at. - Digital Soundtrack: Oyunun müziklerini istediğin zaman dinle. Gangs of Sherwood, Robin Hood'un yeniden tasarlanan dünyasında 1 ila 4 oyuncuya kadar destek sunan, heyecan dolu bir aksiyon oyunudur. Felsefe Taşının güçleri sayesinde Nottingham Şerifi'nin orduları artık hiç olmadığı kadar kuvvetli ve İngiltere halkı hiç bu kadar ezilmemişti... İSYANA ÖNCÜLÜK ET Eşsiz ve farklı oyun tarzlarına sahip dört karakter; Robin, Marian, Keşiş Tuck ve Küçük John'dan birini seç, halkı özgürleştirmek için zenginleri soy. Sherwood Ormanı'ndan Şerifin uçan kalesine giden yolda azılı düşmanlar sana engel olmaya çalışacak. Farklı karakterlerin savaş tarzını birleştirerek geliştirilmiş performanslı düşman askerleri, heybetli savaş aletleri ve korkutucu ele başlarıyla savaş, nihayetinde de tiranın planlarını suya düşür. ZENGİNİ SOY, FAKİRE VER AMA KENDİNİ DE UNUTMA! Masumları kurtararak namını arttır, yeni geliştirmeler açarak daha yıkıcı kombolar yap. "Alın teriyle" kazandığın altınlarını tüccarlara vererek ekipmanını geliştir ve oyun tarzınla uygun şekilde yeteneklerini özelleştir. 4 OYUNCUYA KADAR EŞLİ AKSİYON Takım arkadaşlarınla birlikte hareket ederek aşırı tatmin edici kombolar yap. Göreve çıkmadan önce takım arkadaşlarınla sığınakta buluş ve taktik geliştir, sonra da savaş alanında taktiğinizi test et.