FMV Thriller Killer
Dead Reset Korkunç bir ölüm döngüsüne hapsolan cerrah Cole Mason kaçırılıp bir su altı tesisine getirilir ve evrimleşen korkunç bir paraziti çıkarmak için bir hastayı ameliyat etmeye zorlanır. Dead Reset, her ölümün seni gerçeğe daha da yaklaştırdığı, kana bulanmış etkileşimli bir korku oyunudur. The Isle Tide Hotel Isle Tide Otel'deki son gecelerinden önce ilgisiz bir baba, genç kızını eklektik bir tarikattan kurtarmak zorundadır. Oyuncuların Eleanor Malone'u kurtarmak için gelişen garip olayları araştırdığı bu interaktif canlı çekim gizem oyununda her karar hikâyeyi etkiliyor. The Shapeshifting Detective Shapeshifting Detective, doğaüstü suç, cinayet ve gizem içerikli bir FMV (tüm devinimli video) oyunudur. Oyunu dedektif olarak oyna ve herhangi bir karaktere bürünerek cinayeti soruştur. Bir sonraki kurbanı kurtar.