First Responder Simulation Bundle: Police Firefighting
Bu pakete şunlar dahildir Police Simulator: Patrol Officers & Firefighting Simulator - The Squad. Police Simulator: Patrol Officers Brighton'a hoş geldin! Bu kurgusal Amerikan kentinde polis kuvvetlerinin arasına katıl ve bir polis memurunun günlük yaşamını kendin deneyimle. Park ihlalleri ile başla ve yükselerek daha büyük sorumlulukları üstlen. Brighton halkının bir parçası olup mahalleni tanı ve vardiyan sırasında suçla mücadele etmek için bir polis memuru olarak günlük yükümlülüklerini yerine getir. Daima sert ama adil ol: Kanunlara saygı duy ve diğer mahallelerin, bölgelerin ve görevlerin kilidini açmak için daha fazla deneyim kazan! POLICE SIMULATOR: PATROL OFFICERS vardiyan sırasında karşılaşabileceğin farklı acil durumların yanı sıra araç akışının ve trafik kazalarının doğal bir şekilde meydana geldiği dinamik bir trafik sistemine sahiptir. Olan bitene anında yanıt vermeye hazır ol! Devriye gezeceğin ve güvende tutacağın mahalleleri seçebildiğin Brighton'ın açık dünyasına gir. Her birinin birçok mahalleye ev sahipliği yaptığı birbirinden eşsiz üç bölgede devriye gez. Firefighting Simulator - The Squad Yangın alarmı! Firefighting Simulator-The Squad ile ABD'deki büyük bir şehrin itfaiye ekibinin bir parçası olabilir ve yangınla mücadele etme deneyimini ilk elden yaşayabilirsin. İtfaiye aracının sirenini çalıştır, hortumunu kap ve gerçekçi yangınlarla mücadele ederek hayat kurtar. Kuzey Amerika'nın Batı Yakasından ilham alınarak tasarlanmış şehrinin dört bir yanındaki 40 farklı olay yerini keşfet. Kask, itfaiyeci çizmesi gibi orijinal itfaiyeci ekipmanlarının yanı sıra sektörde nam salmış Kuzey Amerika itfaiye ekipmanı üreticilerine ait bir solunum cihazı modelini kullan. Yangın sanayi bölgesinde, banliyöde veya şehir merkezinde olabilir. Unutma, şehrinin sana ihtiyacı var!