Farming Simulator 19 - Platinum Edition
Farming Simulator 19 Platinum Edition ile modern bir çiftçi olun! Dünyanın en ileri gelen çiftçilik markası CLAAS'ı bu seride ilk kez keşfedin. Heyecanlı aktiviteler, hasatlık ekinler ve bakılacak hayvanlarla dolu çiftliğinizi kurmaya, geliştirmeye ve iki büyük alanda genişletmeye yardım edecek modern ve klasik araçların keyfini çıkarın. 380'den fazla araç ve ekipman ile bir çiftçilik simülatörü oyununda şimdiye kadar görülmüş en geniş çiftlik aracı çeşitliliğini kullanın! Platinum Edition'da yeni dâhil olan, 35'den fazla yeni taşıt ve aletle CLAAS, endüstrinin diğer büyük isimlerine katılıyor - John Deere, Case IH, New Holland, Challenger, Fendt, Massey Ferguson, Valtra ve dahası. Her türden ekini hasat edin, aktivitelerinizi ormancılık ile çeşitlendirin; domuzlar, inekler, koyunlar ve tavuklar gibi çiftlik hayvanlarına bakın ve atlarınızı sürün. Çiftliğinizi diğer oyuncularla çevrimiçi genişletin ve sürekli artan çiftçilik simülatörü deneyimi için topluluk yapımı modları indirin!