Farming Simulator 17 - Premium Edition
Farming Simulator 17 Premium Dijital Sürümü, oyunu ve Season Pass'i içerir. Farming Simulator 17'de modern çiftçi rolüne bürünün! Yepyeni bir Kuzey Amerika ortamını keşfedin. 250'den fazla trm makinesini ve Challenger, Fendt, Valtra ve Massey Ferguson gibi yeni markaları da içeren 75'ten fzla üreticinn ekipmnnı kullnn. İlk defa ayçiçeği ve soya fasulyesi hasadı yapın. Hayvanlarınzla ilgilenn, ormancılık faaliyetlerine katıln ve ürnlerinizi satrk çiftliğnzi genişletin! Ürünlerinizi kamyon ve treylerle taşıyın ya da hedefinize varmak için trenleri kullanın. Çiftliğinizi diğer oyuncularla birlikte çevrimiçi gnşltn ve Farming Simulator deneyiminizi daha da gnşltmk için tplulk içinde üretilen modları indirin!