Farming Simulator 17 - Season Pass
Farming Simulator 17 deneyiminizi, tüm DLC paketlerine erişim sağlayan Sezon Pas'ı ile geliştirin. Erişecekleriniz: - Challenger MT800E Field Python - Challenger MT900E Anaconda - Fendt 939 Black Beauty - KUHN Equipment Pack - Big Bud Pack - Platinum Expansion - Ropa Pack Yeni Kuzey Amerika atmosferinde çiftçilik olanaklarını keşfedin. 75 üreticiden, yepyeni markalar Challenger, Fendt, Massey Ferguson veya Valtra gibi 250'nin üzerinde tarım aracı ve ekipmanı kullanın. İlk kez ayçiçeği ve soya fasulyesi dahil birçok farklı ürün hasat edin. Canlı ürünlerinize bakın - inek, koyun, tavuk ve artık domuz - ormancılıkla uğraşıp çiftliğinizi genişletmek için ürünlerinizi satın! Ürünlerinizi kamyon ve römorklarla nakledin veya hedefinize ulaşmak için trenleri yükleyip sürün. Diğer oyuncularla çiftliğinizi çevrimiçi ortamda büyütün ve toplulukların oluşturduğu modlar indirerek her daim büyüyen bir Farming Simulator deneyimi yaşayın!