Dying Light: Season Pass
Daha fazla eğlence için Harran'a git! Season Pass'i alarak üçüncü içerik paketi Dying Light: The Following'i çıktığında tamamen ücretsiz al. Hikâye bazlı bu genişletme paketinde şehri terk edip gizemli karakterlerle, ölümcül yeni silahlarla ve beklenmedik misafirlerle dolu ve daha tehlikeli olan kırsal bölgelere gideceksin. Arazi aracının direksiyonuna geç, lastiklerini zombi kanına bula ve Dying Light'ın yaratıcı vahşiliğini tam gaz yaşa. Tüm bunların yanı sıra üç Sseason Pass İİ paketinin tadını da çıkarabileceksin. Özel Cuisine & Cargo görevlerinde becerilerini test et, yeni silah ve görünümler kazan ve en iyi oyuncular için rekabetçi bir oyun modu olan The Bozak Horde'a katıl.