The Bozak Horde
Peki Bozak kim? Sunduğu acımasız meydan okumaları başarıyla atlat ve karantina bölgesi sınavlarını düzenleyen bu adamı, hem tek oyunculu olarak hem de arkadaşlarınla oynayabileceğin yepyeni oyun modunda daha fazla tanı. Bozak Horde'da, Bozak isimli bir ruh hastası tarafından Harran Stadyumu'na davet ediliyorsun. Buradan sağ çıkmak istiyorsan, Bozak'ın acımasız zombi sürüleriyle yüzleşmeli ve kirli görevlerinde mücadele etmelisin. Davetini kabul et, Bozak'ı kendi oyununda alt et ve Harran Stadyumu'nun şampiyonu sen ol. YEPYENİ BİR KONUM Önceden girilemeyen bir bölgenin kapıları artık açık. Harran salgınının baş gösterdiği, Harran Stadyumu'nun kalbi olan Sektör 0'ı keşfet ve salgının yarattığı bu sadist psikopatla yüzleş. YEPYENİ BİR OYUN MODU Tek başına veya arkadaşlarınla Bozak'ın oyununu en yüksek puanlarla boz. Oyuna yeni gelen sıralamalar sayesinde artık başkalarıyla rekabete girebilir, dünyanın en iyi Dying Light oyuncusu olabilirsin. ŞİDDETLİ REKABET Dövüş ve parkur becerilerini, sana ecel terleri döktürecek sadist sınavlarla test et! Dying Light'ın muhteşem işbirliği moduna arkadaşlarını da davet et. Sence sonuna kadar dayanabilecek misiniz? YENİ OYUN SONU SİLAHI Sürüyü alt edip Bozak Yayı'nın sahibi sen ol. Başarı şansını ciddi anlamda arttıracak elektrikli, tutuşturan ve patlayan oklardan edinmek için ilave hedefleri tamamla.