Dying Light: Enhanced Edition
Dying Light: Enhanced Edition, zombilerin istila ettiği kıyamet sonrası bir evrende geçen gerçek bir açık dünya oyunu. Üstelik oyun deneyimini yepyeni bir noktaya taşıyan genişletilmiş hali çıktı. İçindekiler: - Dying Light - Ödüllü oyunun tamamı. - Dying Light: The Following - Yeni bir hikâye, büyük ve özgün bir harita ve özelleştirilebilir arazi aracı içeren devasa bir genişletme. - Dying Light: The Bozak Horde - Kendi yan hikâyesine sahip zorlayıcı bir oyun modu. - Cuisine & Cargo DLC'si - İki yeni karantina bölgesi. - En Büyük Afetzede Paketi - Özel silahlar ve kıyafetler. Dying Light: Hellraid, Enhanced Edition'a dahil değildir. Daha fazla açık dünya hayatta kalma deneyimi için zombi aksiyonunun 5 yılını kutlamak adına çıkarılan Dying Light: Anniversary Edition'a göz at! 2015 SEZON BİLETİ Sezon Bileti, en büyük ve en çok beğenilen genişletme Dying Light: The Following dahil olmak üzere piyasaya sürülme sonrası desteğinin ilk yılında çıkarılan tüm ana DLC paketlerini erişimine sunar. Aynı zamanda çok oyunculu "Zombi Sensin" modu, "Bozak'ın Ordusu", ek görevler ve özel öğeler içerir. Bu Sezon Bileti, Dying Light: Hellraid'i içermez. DEVASA 2018 DLC SERİSİ: 12 AYDA 10 DLC 2018 yılı boyunca eklediğimiz devasa boyutta yeni içerikler. Yeni karakterler ve görünümler, silahlar ve şemalar, yeni zombi ve insan düşmanlar, iki havalı arazi aracı boyası, ek görevler ve Hapishane Soygunu oyun modunu içerir.