Cuisine & Cargo
Daha fazla aksiyon için can atıyor musunuz? En zorlu Karantin Bölgsine meydan okuyun. Harran'daki bir zamanların ünlü restoranının Virüs Kapmışlarla dolu korkunç koridorlarını ve terkedilmiş bir tren istasyonunu altüst etmek ve araştırmak için hile ve dövüş yeteneklerinin karışımını kullanın. Buralarda bol miktarda ganimet bulunduğuna inanılmaktadır ancak hikayenin gerçeğini söyleyebilecek kimse canlı çıkmamış. Bunu başaran ilk kişi olmak ister misiniz?