Ultimate Survivor Bundle
Enjoy this content in advance of launch date by purchasing the Ultimate Edition Bundle or the PreOrder Bundle. Hayatta kalanı Ninja, Gizli Ajan veya Şehir Gezgini'ne dönüştürerek Harran'daki en iyi ekipman ve silahlarla donatın. İnanılmaz güçlü yıkım aletlerini yapın ve Virüs Kapmışlara karşı savaşı yeni düzeye taşıyın. Tüm bu oyun içi bonus nesnelerini bir seferde alın.