Sen oradaki, madenci! Kazman keskin ve sakalın gür mü? Böcekleri ezmeyi hayal ediyor ve her sabah Deep Rock Galactic şirketi için çalışacağın harika bir güne hazır olarak mı uyanıyorsun? En karanlık derinliklerde ışıl ışıl parlamak, cüce dostlarınız için bir cesaret feneri olarak öne çıkmak ister misin? Bu sorulardan herhangi birine 'Evet' yanıtını verdiysen, Deluxe Edition Bundle tam sana göre olabilir. Bu paket sana Deep Rock Galactic: Survivor temel oyununun yanı sıra Destekçi Paketi ve After Hours Paketini de sunuyor. Tam oyunun tüm görkemiyle keyfini çıkarmanın yanı sıra birçok prestijli karakter görünümüne de sahip olacaksın. "Hey, bu beni oyunda daha iyi yapmaz! Sadece beni güzelleştiriyor" diyebilirsin. Doğru! Bu paket oyuna, Funday Games'e (geliştiriciler) ve Ghost Ship'e (yayıncılar) desteğini göstermenin bir yoludur. Desteğini asla hafife almıyoruz -- ve bu paketi satın almak, bu oyunu sana sunmak için gerçekten çok çalışan ekiplerin yüzüne büyük bir gülümseme getirir.