Deep Rock Galactic: Survivor - After Hours Pack
Cüceler boş zamanlarında tabii ki Abyss Bar'da takılmak dışında neler yapıyorlar? After Hours paketi sana cücelerin gizli hayatlarına özel bir bakış açısı kazandırır. Bu DLC şunları içerir: Gözcü için ‘Katil’ kaplaması Delici için ‘Fanatik’ kaplaması Mühendis için ‘Bilgin’ kaplaması Topçu için ‘Kral’ kaplaması NOT: Bu DLC sadece kozmetiktir. “Büyük köpük parmaklarla delik açmayı” performans artırıcı olarak görmediğiniz sürece (ki bu adil olacaktır) oyundaki performansınızı etkilemeyecektir.