Chef Life: A Restaurant Simulator
Hayalindeki restoranın kontrolünü eline al Onlarca mutfak ekipmanı (pişirme yüzeyleri, mutfak robotları, fırınlar vb.) arasından seçim yapıp özelleştirerek hayalindeki mutfağı kur! Ocağın altını açmadan önce takımını topla ve tedarikçilerini yöneterek en dikkatli gurmeleri bile hayran bırakacak kalitede malzemeler al. Finansal durumunu takip et ve talepleri karşılayabilmek için ne kadar yoğun olacağını tahmin et! Kendi zevklerine göre bir menü Bœuf bourguignon pişirmeyi mi daha çok seversin yoksa caccio e pepe yapmayı mı? Fransa, İtalya ve dünya mutfağından klasik yemeklerle menünü oluştur! Sadece basit yemeklerle yetinmek istemiyor musun? Bu tarifleri geliştir ve gastronomik açıdan yeni seviyelere ulaş! Menünü mevsimlere ve müşterilerinin beklentilerine göre uyarlayarak markanı büyüt. Doğra, kızart, pişir, karıştır ve daha farklı yöntemler kullan! Aşçılık ve işletme yeteneklerin her siparişle sınanacak. Ekibin, müşterilerinin yüksek beklentilerini karşılamakta çok yardımcı olacak. Doğrama, pişirme ve hazırlıktan kendi yaratıcılığını katabileceğin servise kadar her aşamayı kontrol et. Mahallenin kafesinden MICHELIN yıldızlı restorana Müşterilerini nasıl elinde tutacağını öğren ve restoranını büyüt. Yeni tarifler öğren ve aşçılık yeteneklerini geliştir. Mahallenin en sevilen mekânı mı olmak istiyorsun yoksa kaliteli aşçılıkta ilerleyip sonunda bir MICHELIN Guide yıldızı kazanabilecek misin?