Chef Life - BON APPÉTIT PACK
Restoranında Fransız mutfağını kutla! BON APPÉTIT paketi 3 geleneksel Fransz mutfağı tarifi ve şefin için şık bir kostüm içerir. Menüne ratatouille, bouillabaisse ve cassoulet ekle ve şefine yeni bir önlük ve şık bir üstü al.