CAPCOM ARCADE CABINET
Capcom'un orijinal arcade oyunları geri döndü! Dünyanın dört bir yanındaki oyunculara karşı "puan saldırısı" oynayın ve çevrimiçi yardımcı modunda birlikte oynayın (Yalnızca bu özelliği destekleyen oyunlarda)! Şimdi "rastgele mod" özelliğine sahip, yeni gelenler ile diğer yeni özelliklerle donatılmış bu klasik oyunlara bakın. "Black Tiger", "1943" ve " Avengers" oyunlarını deneyin!