CAC : SAVAGE BEES
Savage Bees'ı oynayın. "1942", "SonSon" ve "Pirate Ship Higemaru" oyunlarının deneme sürümlerini de oynayabilirsiniz. ※Oynamak için "Capcom Arcade Cabinet" gereklidir. "1985-II Pack" ve "Hepsi Bir Arada" paketlerinin ikisi de bu içeriğe sahiptir. Çift satın alma yapmamaya lütfen dikkat edin.