CAC : GHOSTS'N GOBLINS
Ghosts 'n Goblins'ı oynayın. "Side Arms", "Legendary Wings" ve "Trojan" oyunlarının deneme sürümlerini de oynayabilirsiniz. ※Oynamak için "Capcom Arcade Cabinet" gereklidir. "1985-I Pack" ve "Hepsi Bir Arada" paketlerinin ikisi de bu içeriğe sahiptir. Çift satın alma yapmamaya lütfen dikkat edin.