CAC : 1942
1942'ı oynayın. ※Oynamak için "Capcom Arcade Cabinet" gereklidir. "1984 Pack" ve "Hepsi Bir Arada" paketlerinin ikisi de bu içeriğe sahiptir. Çift satın alma yapmamaya lütfen dikkat edin.