Can't Drive This
Can't Drive This bir çevrimiçi rekabetçi Co-Op yarış oyunudur. Arkadaşınız gözleriniz üzerinde yolu inşa ederken siz de canavar kamyonunuzu sürün! Oh sakın yavaşlamayın yoksa PATLARSINIZ! Aynı Sandra Bullock'ın filmindeki gibi, yani neredeyse aynı şeyi yapıyordu gerçi o otobüs kullanıyordu, ayrıca patlamadı da (Spoiler Uyarısı). Keanu Reeves de o filmde oynadı.