Bus Bound - Deluxe Edition
Ön Siparişe Özel Bus Bound'ın herhangi bir sürümünü ön sipariş eden oyuncular, oyun çıkar çıkmaz Horizon'ın çağdaş modellerinden Horizon Hydrogen Gen 2'e ve 3 modern otobüs görünümüne sahip olacak! Bus Bound'ın Deluxe Edition sürümü; ana oyunu, geçmiş yıllardan çıkagelen retro otobüs Horizon Speed 40ft'i ve ek olarak 3 retro görünümden oluşan bir paketi içeriyor! Deluxe Edition sahipleri aynı zamanda Bus Pass'e sahip olacak. Bus Pass'i almak oyuncuların, 2026'da çıkması beklenen üç yeni içerik genişleme paketine ilk günden erişmesini garantileyecek!