Bus Bound - Retro Bus Pack
Horizon, Retro Bus paketiyle geçmişe dönüyor! Retro otobüs paketinde Horizon Hydrogen 40ft ile bu otobüsün 1950'lerin tarzını yansıtan tasarımına mükemmel uyan 3 yeni görünüm bulunuyor.