Bus Bound - Modern Bus Pack
Horizon, Modern Bus paketiyle geleceğe adım atıyor! Modern otobüs paketinde Horizon Hydrogen 40ft Gen2'e ek olarak modelin çağdaş tasarımına mükemmel uyan 3 ek görünüm bulunuyor. Ayrıca bu modeli kullanan oyuncuların durakları +2x alıyor.