Battle Ages
Bu muhteşem savaş strateji oyununda fırtına gibi esin ve düşmanlarınızı mağlup edin! Her şeye baştan başlayıp insanlığın başlangıcına dönün ve medeniyetinizi kurun. Destansı boyutlardaki heyecan verici savaş macerasıyla ateşin keşfinden, telgrafın icadına kadar medeniyetinizi geliştirin. İşçileri kullanarak son teknoloji bir endüstri kurun, savunmanızı oluşturun ve üst seviyelere yükseltin. Dönemin harika bilim insanlarını çalıştırarak her bir çağın fantastik silahlarını araştırın. Ordunuzu eğitin ve çevre yerleşim birimlerine atıklarınızı atmak ve o bölgeleri yağmalamak için askerlerinizi gönderin. Bu tarihi yarışa katılın ve tüm zamanların en güçlü lideri olun! Battle Ages oyununun önemli özellikleri; - İnsanlığın başlangıcından modern zamanlara kadar bir medeniyeti yönetin. - Maceranızda 6 ayrı, gerçekçi ve heyecan verici çağı ve yakında çok daha fazlasını bulacaksınız! - Küresel ölçekte galibiyet kazanmak için binlerce diğer oyuncuya karşı mücadele edin. - Savaşınızda size yardımcı olması için yeni ve güçlü silahları araştırın. - Nesiller boyu süren destansı savaşlarda diğer grupları alt etmek için arkadaşlarınızla birlik olun. - Farklı çağlarda diğer oyuncularla savaşın; Neolitik Barbarlar Ortaçağ Şövalyelerine ve Romalı Lejyonerler Birlik askerlerine karşı savaşıyor! - 22 farklı birim, 15 farklı büyü, 11 farklı tuzak ve inşa edebileceğiniz 50’yi aşkın başyapıt!