Bag Fight
Bu deste kurma roguelite oyunu, envanter yönetimini her koşunun merkezine koyuyor. Silahlar, zırhlar ve iyileştirme eşyalarıyla dolu bir sırt çantası oluştur ve ekipmanını dikkatle düzenleyerek seni savaş üstüne savaştan geçirecek bir kurulum yarat. İlerledikçe yeni ekipmanların kilidini aç, buildini güçlendir ve sınırlı alanını kullanmanın daha iyi yollarını keşfet. Silahları birleştirerek daha güçlü versiyonlar oluştur, yük dizilimini ince ayarla ve sırt çantanı önündeki her mücadeleye göre uyarla. Özellikler: - Envanter Yönetimi: Buildini optimize etmek için eşyaları hareket ettir! - Birleştirme: Eşyaları daha güçlü versiyonlara dönüştür! - Benzersiz Karakterler: Renkli bir kahraman kadrosuyla tanış - İlerleme: Çantanı ve yük dizilimini yükselt! - Destansı Maceralar: Çeşitli fantezi dünyalarını keşfet - Özelleştirme: Kahramanların ve eşyaların için harika skinler kuşan! - Günlük Görevler: Ekstra kaynak kazanmak için her gün giriş yap - Bağımlılık Yaratan Oynanış: Öğrenmesi kolay, ustalaşması zor! Sırt çantan senin buildindir. Her yuvayı değerli kıl.