Bag Fight - Summon Pack Plus
Bag Fight - Büyük çağırma paketi şunları içerir: - 500 cips - 100 gems - 100 Gatcha parası Çağırma paketleri, karakterlerini yükseltmene yardımcı olacak Gatcha paraları ve cips içerir!