Bag Fight - Summon Pack Lite
Bag Fight - Küçük çağırma paketi şunları içerir: - 500 cips - 50 Gatcha parası Çağırma paketleri, karakterlerini yükseltmene yardımcı olacak Gatcha paraları ve cips içerir!