Bag Fight - Key Pack Plus
Bag Fight - Büyük anahtar paketi şunları içerir: - 35 gümüş anahtar - 15 altın anahtar Anahtar paketleri, güçlü ekipmanların kilidini açmak için bolca anahtar içerir. Aynı eşyaları birleştirerek daha güçlü versiyonlar oluştur ve kahramanlarını durdurulamaz kılacak yeni bonusların kilidini aç!