Assassin's Creed Syndicate - Altın Sürüm
Altın Sürüm, ana oyunu ve Sezon Bileti'ni içerir: - Jack the Ripper genişlemesi - The Last Maharaja Paketi: 10 özel görev - Streets of London Paketi: 2 özel görev, 3 kıyafet, 13 silah, 6 parça teçhizat - A Long Night özel görevi - Victorian Legends Paketi: Evie kıyafeti, 3 silah ve 3 parça teçhizat - Steampunk Paketi: Jacob kıyafeti, 3 silah ve 2 parça teçhizat - Kalıcı TP takviyesi - 500 Helix Kredisi Londra, 1868. Sanayi Devrimi'nin ortasında bir yer altı örgütüne liderlik ederek aksiyon, entrika ve acımasız savaşlarla dolu bu macerada şehirdeki yozlaşmanın hükmüne son verin. İKİ KARAKTER, İKİ ÇATIŞMA STİLİ Küstah ve asi Jacob Frye olarak kavgaya hazır olun, çeşitli silahlarınızla düşmanlarınızı şimşek hızında çoklu öldürmeler veya karşı hamlelerle yere serin. İkiz kardeşi Evie ile ise sessiz ve hızlı saldırıyı mükemmelleştiren amansız bir Suikastçı olarak gizlilik sanatında ustalaşın. SANAYİ DEVRİ LONDRA'SININ HIZLI DÜNYASINI KEŞFEDİN Buckingham Sarayı'ndan Big Ben'e kadar Viktoryen Londra'nın devasa açık dünyasında savaşıp zaferler kazanın. Düşmanlarınızı alt etmek için hareket eden araçlarda parkur yapın veya cesur bir baskından kaçın, sınır tanımayan sokak yarışlarına katılıp araçları soyun veya Thames Nehri'nin buharlı gemilerini kullanıp ortalığı birbirine katın. LONDRA'NIN YER ALTI DÜNYASINA ÖNDERLİK EDİN Elit tabakaya meydan okuyup rakip çeteleri yenebilecek tek güç olmak için Büyük Britanya'nın en azılı çetesini kurun. Londra'nın yer altı dünyasını ele geçirmek için cephaneliğinizi kullanarak düşman sığınaklarını ele geçirin. Tren soymaktan çocuk işçileri kurtarmaya kadar Londra'nın tehlikeli sokaklarına adalet getirin.