Makinist çırağı Bob, bazı kaba insanlara ters düştüğünde keyfi yerine geliyor. Jacob'ın sarhoş (ve şarkı söylemeye çalışan) Bob'u bulup toparlamak için elinden geleni yapması ve bu hızlı, vahşi ve tehlikeli yolculukta onu gizli yerlerine geri götürmesi gerek.