Assassin's Creed Syndicate - Helix Credits - Season Pass Pack
Bu paketi satın alarak 500 Spiral Kredi kazan. Spiral Kredi, ekstra oyun içi para almak, kaynak üretmek ve diğer zaman kazandıran işlemleri yapmak için kullanılabilir.