Werewolf: The Apocalypse — Purgatory
Karanlığa Dalın! Werewolf: The Apocalypse — Purgatory dünyasında geçen sürükleyici bir RPG gerilimi olan hikaye odaklı oyuna dalın. Polonya'nın ve ötesinin gölgelerinde dolaşan genç bir kurt adam olan Samira'nın yerine geçin. İçinizdeki Canavarı Serbest Bırakın Karlı Białowieża ormanlarının ürpertici manzaralarını, Varşova'nın tarihi sokaklarını ve Afganistan'ın anılarını keşfedin. Samira olarak canavarlarla savaşacak, karanlık komploları ortaya çıkaracak ve içsel sıkıntılarınızla yüzleşeceksiniz. Yaptığınız her karar kaderinizi şekillendirir, yeni sırları açığa çıkarır ve birden fazla sonuca yol açar. Kaderinizi Şekillendirin Yolunuzu seçin: doğaüstü bir cinayeti mi araştıracaksınız yoksa güçlü bir kurt adam sürüsünün sırlarını mı ortaya çıkaracaksınız? Seçimleriniz Samira'nın yolculuğunu etkiler, sağlığını, iradesini, öfkesini ve becerilerini dengeler. Onu ışığa mı yoksa karanlığa mı yönlendireceksiniz? Klasik RPG Mekanikleri Efsanevi World of Darkness Beşinci Baskı'dan ilham alan masaüstü RPG unsurlarıyla görsel roman hikaye anlatımının bir karışımını yaşayın. Envanterinizi yönetin, benzersiz becerilerde ustalaşın ve Samira'nın içsel umutsuzluğunu yansıtan harano sisteminde gezin. Herkes İçin Erişilebilir World of Darkness'ın bir gazisi ya da yeni bir oyuncu olsanız da, Purgatory bu zengin evrene ilgi çekici bir giriş sunar. Pop-up kelime açıklamaları, ayarlanabilir yazı tipleri ve özelleştirilebilir metin hızı ile oyun herkes için erişilebilir bir deneyim sağlar. Werewolf: The Apocalypse — Purgatory'da Samira'ya gerçeği ve hayatta kalmayı arayışında katılın. Ona içsel iblislerini ve etrafındaki karanlığı aşması için yardım edecek misiniz, yoksa karanlık tarafından mı yutulacak? Seçim sizin!