Agatha Christie - Hercule Poirot: The First Cases
Efsanevi dedektif Hercule Poirot'nun yürüttüğü ilk suç incelemelerini keşfedin. Dedektiflik kariyerinin başlarında, Hercule Poirot, kızlarının nişanlandığının duyurulması vesilesiyle, nüfuz sahibi bir aile olan Van den Bosch ailesi tarafından bir resepsiyona davet edildi. Ancak kasabayı vuran ve herkesi malikaneye hapseden bir kar fırtınası nedeniyle konuklar arasındaki gerilim tırmandı. Mutlu olaya, kısa süre sonra konuklardan birinin cinayetiyle gölge düştü... Doğru zamanda doğru yerde olan Poirot, yeni bir soruşturmaya başladı. Acaba hangi gömülü sırları ve ölümüne rekabetleri ortaya çıkaracak?