Hades II
Supergiant Games'in tarihindeki ilk devam oyunu olan Hades II, god-like rogue-like zindan tarama türündeki ilk oyununun en güzel yönlerini alıp, Yunan mitolojisini ve cadılığın doğuşuyla olan derin bağlantılarını işleyen, sayısız defa oynanabilir, aksiyon dolu bir oyun olarak karşınıza geliyor. YER ALTI DÜNYASI'NIN ÖTESİNDE SAVAŞIN Yer Altı Dünyası'nın prensesi olarak tökezleyip geriye düştüğünüzde de zorlukları göğüsleyip yolunuza devam ettiğinizde de ilerlemekte olan sürükleyici bir hikâyede daha büyük ve daha derin bir mitik dünyayı keşfedecek, Olimpos'un tüm kudretini arkanıza alarak Zaman Titanı'nın neferlerini alaşağı edeceksiniz. CADILIKTA VE KARA BÜYÜDE USTALAŞIN Gece'nin efsanevi silahlarını kadim afsun ile donatarak yolunuza çıkanları var olduklarına pişman edin. Apollo'dan Zeus'a kadar pek çok Olimpos tanrısının bahşettiği Lütuflarla gücünüze güç katın. Elinizdeki imkânları neredeyse sonsuz farklı şekilde bir araya getirin. DAHA ÇOK TANRI, HAYALET VE CANAVAR İLE HAŞIR NEŞİR OLUN İçerisinde tanıdık simalar olduğu kadar pek çok yeni yüzü de barındıran, tamamen seslendirilmiş, destansı karakterlerle tanışın. Aranızda geçen çeşitli yeni etkileşimler sayesinde giderek güçlenen bir bağ kurun ve hikâyenin nasıl ilerlediğine bağlı olan sayısız eşsiz olayı deneyimleyin. HER DENEME AYRI BİR MACERA Görülecek yeni mekânlar, aşılacak yeni zorluklar, öğrenilecek yeni geliştirme sistemleri ve karşılaşılacak yeni sürprizler, durmadan içine dalacağınız, değişmeye mahkûm Yer Altı Dünyası'nda sizi bekliyor. Hedefinize bir adım daha yaklaşmak için Arkana Sunağı'nın gizemlerini aralayın, büyülü hayvan dostlarınızı evcilleştirin ve gözden ırak olanların aletleri ile karışımlarda kullanacağınız malzemeler toplayın. ÖLÜMSÜZ OLMANIN GÜZEL YANLARI Bazı kalıcı geliştirmelere ek olarak Tanrı Modu'nun dönüşüyle birlikte, Hades II'yi deneyimlerken oynayışınızla tanrılaşmanız gerekmiyor. Fakat olur da kendinize kolay bir yol çizmek istemezseniz, git gide artan zorluklara karşı önemli ödüller kovalayıp yüksek mertebelere yaraşır olduğunuzu ispatlayabilirsiniz. KENDİNE HAS SUPERGIANT TARZI Zengin, atmosferik sunum ve eylemlere göre şekil alan hikâye anlatımı, Supergiant yapımlarının belkemiğini oluşturmaktadır. Elle renklendirilmiş capcanlı ortamlar, daha da akıcılaşan gerçek zamanlı 3D karakterler ve coşku uyandırıp kulakların pasını silen özgün müzikler bu mitik dünyaya nefes veriyor.