14 Couch Multiplayer Games
Kanepede yer açın ve yerel çok oyunculu aksiyonla dolu 14 oyuna hazır olun! Arkadaşlarınız ve ailenizle takım kurun, en yüksek skorlar için yarışın ve kimin en hızlı reflekslere, en akıllı stratejiye ve en sağlam sinirlere sahip olduğunu öğrenin! En iyi köprüyü inşa etmek için yarışın, kaotik bir sosis savaşında hayatta kalın, arayanlardan saklanın, kalabalık otoparkları boşaltın veya yaratıcı mini golf sahalarında birbirinize meydan okuyun. İş birliğini mi tercih ediyorsunuz? Hamur işleri pişirip servis edin, uzak gezegenleri keşfedin, hazine kazın, bir akvaryum yönetin, şekerleri birleştirin ve bulmacaları birlikte çözün. Rekabetçi karşılaşmalar ile iş birliğine dayalı maceralar arasında istediğiniz zaman geçiş yapın. Kolay kontroller herkesin aksiyona katılmasını sağlarken farklı oyun modları, yüzlerce seviye, geliştirmeler, görünümler ve mücadeleler her oyun gecesini taze tutar. Bu koleksiyonda şunlar yer alır: - Dig Deep - Astro Miner - Bridge Race - Sausage Wars - Candivity - Aquarium Land - Pocket Minigolf - Pocket Mini Golf 2 - Run Sausage Run! - Color Water Sort - AMAZE! - Baking Time - Parking Jam - Hide 'N Seek! Kumandaları kapın, sıradaki mücadelenizi seçin ve kanepenin hâkiminin kim olduğunu öğrenin!