Dig Deep
Elmas madeni kralı olmaya hazır mısın?! Altın madencisi olma ve küreğinle başarıya ulaşma zamanı. Bu simülatör oyununda yerin dibine girip derinleri kazarak hazineler bulacaksın. Ama çukurda tek başına debelenme, kazı imparatorluğunu kurmak için işçiler al. Bu idle madencilik oyunu, piyasadaki en iyi kazı oyunudur. Tek hedefin derinler kazmak ve cevherler ile elmasları aramaktır. Gelmiş geçmiş en iyi altın madencisi ol! Ardından maden krallığını kurmak için daha fazla altın madencisini işe al.