Astro Miner
Farklı arazi özelliklerine sahip olağanüstü gezegenlere uç ve üsünde satmak üzere değerli mineraller çıkarmaya başla. Kristal yığınlarına ulaşmak için koridorlar aç veya dinamit yardımıyla dilediğin yerde kaz. İşçileri işe al ve işini hızlandırmak için otomatik madenci makinesi kur! Zamanla, daha zorlu araziler nedeniyle madencilik zorlaşır. Madenci makinen, işçiler, vakum tabancan, karakterin ve taşıdığın sırt çantası için çeşitli yükseltmeler almak üzere para topla. Böylece iyi hazırlanır ve mineralleri çok daha hızlı çıkarırsın! Sırt çantası kapasitesini artıran, kristalleri çeken bir mıknatıs veya hareket hızını artırırken araziyi de eriten bir jetpack gibi güçlendiriciler kullan. Ancak ücretsiz değiller; onları kullanmak için gezegendeki portaldan geçip yer altına ışınlanmalı ve altın paralar bulmalısın. Paraları, karakter görünümleri, yeni vakumlar ve hatta araçlar almak için harcayabilirsin! Kim bilinmeyen bir gezegende hoverboard sürmek istemez ki? Yalnız kazmak istemiyorsan, co‑op modunda bir arkadaşını davet et ve görevleri paylaşın! Favori görünümlerinizi seçin, hoverboardlara atlayın ve renkli mineralleri satarak birlikte zengin olun! Dikkat et, arazide gezegende bir zamanlar yaşamış varlıklara ait fosiller bulabilirsin. Süper teknoloji sayesinde onları hayata döndürüp seni takip etmelerini sağlayabilir, böylece çeşitli bonuslar elde edebilirsin! Özellikler: - pek çok bilinmeyen ve gizemli gezegende yolculuk et - vakum tabancanla farklı arazilerden değerli kristaller çıkar - topladığın kristalleri üssünde satarak bol para kazan - co‑op modunda en fazla 2 oyuncuyla görevleri paylaş - paranı yükseltmelere harca: kapasite, güç, hız, işçiler, kazı hızı ve otomatik madenci deposu - kazmakta zorlanırsan güçlendiricileri kullan veya dinamit ile alanı havaya uçur - yer altına ışınlanarak altın paralar bul veya görevleri tamamla - ayı ziyaret et ve orada seni hangi ödüllerin beklediğini gör - paralarını harika görünümler ve hoverboard aracı açmak için kullan - gezegenlerde bir zamanlar yaşamış muhteşem varlıkların fosillerini bul - bu varlıkları hayata döndür, seni takip etmelerini sağla ve ekstra bonusların tadını çıkar! Şimdi harekete geç! Uzay kostümünü giy, yeni gezegenler keşfet ve değerli kristalleri çıkar!