Dovetail GamesSimülasyon
Train Sim World 4 ile muazzam hızı deneyimle ve rakipsiz yaratıcılığı ifade et! Çok çeşitli simgeleşmiş rotalara gitmenin ve trenleri sürmenin saf duygusunu keşfet. Almanya’nın raylarına çıkmadan önce Eğitim Merkezinde bir dizi çekiş gücünü çalıştırmanın temellerini öğren. Güvenini kazan, ardından her makinede ustalaş. Karmaşık Dresden ağı boyunca, bölgesel zorlukların, S-Bahn ve DB BR 442, BR 143, BR 146.2, BR 363 ve MRCE BR 185.5 ile yük taşıma hizmetlerinin zorluklarını üstlen. ÜCRETSİZ GEZİNTİ! İstediğin herhangi bir treni seç ve istediğin yere sür; rotaları yoluna nasıl çıkaracağın konusunda kontrol sende. FOTOĞRAF MODU ve GALERİ ile bir fotoğraf çek ve anıları yaşat. Yükseltilmiş SENARYO PLANLAYICISI ve LOGO TASARIMCISI. YARATICILAR KULÜBÜ üzerinden sıkı çalışmanı diğer oyuncularla paylaş.