Train Sim World 4 Delüks Sürümü ile daha da fazla Simülasyon Gücüne sahip ol! 100. yılını kutlayan dünyanın en ünlü lokomotifi Flying Scotsman'ı sür - mirasını anmak için özel hizmetler başlat. Railpool çıkartmalı simgeleşmiş Vectron ile Almanya'ya giriş yap ve Dresden raylarını keşfet! Bu yeni lokomotif, ilave ağır yük taşıma hizmetlerinde cesur bir görünüm kazanıyor. Delüks Sürüm, Standart Sürüm’de bulunan 3 rotanın yanı sıra Flying Scotsman, Nahverkehr Dresden - Riesa ve Railpool BR 193 Vectron'u içermektedir. ÜCRETSİZ GEZİNTİ! İstediğin herhangi bir treni seç ve istediğin yere sür; rotaları yoluna nasıl çıkaracağın konusunda kontrol sende. FOTOĞRAF MODU ve GALERİ ile bir fotoğraf çek ve anıları yaşat. Yükseltilmiş SENARYO PLANLAYICISI ve LOGO TASARIMCISI ile yaratıcılığını konuştur. YARATICILAR KULÜBÜ üzerinden sıkı çalışmanı diğer oyuncularla paylaş.